ÇOK SEVİLEN OYUNU SEVEMEMEK ?

 Bugün ki yazım aslında bir yakınış olacak. Çoğu kişinin sevdiği ve bayıldığı oyunu ben bir türlü sevemedim ve bayarak oynadım (hala oynuyorum). Oyunla ilgili açıklama yapmadan önce size biraz kendi oyun zevkimden bahsetmek isterim. Şöyle tipik bir oyuncu olarak aksiyon-macera tarzı oyunları tabi ki bende severim. Ama asıl sevdiğim ve bayıla bayıla oynadığım tarzlar strateji ve RPG oyunlardır. Bu oyunları cidden çok severim hatta oynadıklarımı dibine kadar sömürürüm. Ama işte bu oyun ben sevmek istememe rağmen, deli gibi oynamak istememe rağmen sevemedim. Oyun bir aksiyon-RPG oyunu. Oyunumuzun ismi The Witcher 3: Wild Hunt. Oyun cidden güzel, han, combo sistemi olsun, hafif RPG öğeleri olsun, hikayesi olsun, oynanış çeşitliliği ve dünya tasarımı olsun cidden çok güzel ve ilgi çekici bir oyun. Ama ben ne hikmetse sevemedim, hani sebebi nedir hiçbir fikrim yok. Bunun çözümü nedir onu da bilmiyorum. Ama tek istediğim oyunu deli gibi oynamak. Geralt abimizle oradan oraya maceralara koşup, yaratıkların kafalarını kesip, hikayeye hayran kalmak istiyorum. Şuan oyunun üçüncü saatindeyim, başlarda olabilirim ama sıkıntı şu ki arkadaşlar ben sevemiyorum. Hani sevmediğimiz bir oyunu değil üç saat 5 dakika bile oynamaya tenezzül etmeyiz. Ben üç saat oynanama rağmen sanki sekiz, dokuz saat oynamış gibi hissediyorum. Oyunu yaklaşık üç, dört saat daha oynamayı düşünüyorum, eğer hala sevemezsem ağlaya ağlaya oyunu silerim ve hayatımın utanç listelerinde yerini almış olur. Bu arada oyun Game Pass sisteminde var ve oyun Türkçe altyazılı. Benim oynayıp sevmeme rağmen size yine de tavsiye ediyorum. En azından alın oynayın deneyin, oyun hem Türkçe hem de oyunu alarak Türkçe altyazılı oyunların çoğalmaya çalışmasında destek sağlamış olursunuz. Oyun indirim dönemlerinde pahalı değil zaten, 20 TL ye kadar iniyor oyun ve 20 TL fiyatını kesinlikle hakkediyor. Bugün ki yazıyı kısa tuttum arkadaşlar çünkü arkasından ağlamam gereken bir Witcher 3 oyunu var. Sonra görüşürüz


Yorumlar