Oyun Depresyonu Mu Depresyon Mu?

 Depresyon (Gibi)




Hepinize merhabalar, bugün yani 2 yıl aradan sonra tekrardan karşınızdayım. Uzun süredir ne yazı yazıyordum ne de blog için içerik üretecek şeyler yapıyordum. Buraya yazı girmeyeli yaklaşık 2 sene olmuş. Aslında bu yazı biraz daha neler değişti neler bitti ve niye şuan buradayım onunla ilgili olacak.

İlk olarak aslında bir site kurmaya çalıştığım için yazılara ve oyunlara bir süre ara vermiştim. Ne Haber diye bir haber sitesi kurma girişiminde bulunmuştum, fakat pek fazla ilerletemedim. Düşündüğümden daha büyük bir odak ve maddi destek istiyordu. Bu sırada oyunlar hakkında araştırmalara uzak kaldım, oyun oynamaya ara verdim ve ondan sonra da pek fazla ilgilenmedim aslında. Arada bir League Of Legends'e giriyordum o kadar.

Bunlar dışında özel hayat ve başka işler derken iyice yazarlıktan uzak kaldım. Okul değiştirdim, bölümü değiştirdim ve özel hayatımla ilgili bir kaç şey yaşayınca bu tarz şeylere iyice uzak kaldım ve zaman ayıracak enerjimin olmadığını fark etmiştim. Haliyle kanalın amacı oyunlar üzerine olunca ne içerik çıkartacak bir şey yaptım ne de yaptığım şeyleri yazmak istedim.

Durumlar bu şekilde gelişince 2 yıl boyunca yazmaya ara vermiştim.





Peki Ne Değişti?

Değişen aslında ben oldum. Hedef ve hayallerimden 2 sene boyunca biraz fazla uzaklaştım. Şuan özel hayatım çok fazla kalmadığı için sosyal hayatımda bitmeye yakın olduğu için genellikle boş çok vaktim oluyor. Bu yüzden buraya geri dönmeye, en azından yazı yazmaya karar verdim. Tekrar oyun oynar mıyım veya içeriğini üretir miyim bilmiyorum. Şuan Anomaly Agent oyununu indiriyorum, eğer bitirecek kadar beni içine çekerse belki yazısı gelebilir. Onun dışında içerik konseptini biraz daha değiştirmeyi planlıyorum. Oyunlar dışında biraz daha genele yayılmayı planlıyorum.

İşin özeti oyun depresyonunda olduğum için mi yazı yazamıyorum yoksa genel bir depresyon mu onu bilemiyorum. Sanırım bunu ilerleyen zamanlarda anlayacağım. Fakat tekrardan yazı yazmak için içerikler bulmaya çalışacağım. Büyük ihtimalle her şey 1-2 hafta içince belli olur. Buraya kadar okuduğunuz için teşekkürler eğer olursa sonraki yazıda görüşmek üzere.

Yorumlar