A Way Out

 Evet bu günün saçma eleştirisi A Way Out ile ilgili. Oyunu yapan şirin mi şirin firmamız  Hazelight Studios bana göre son yılların en iyi co-op oynunu yapmış bulunmaktalar. Oyunu grafik bakımından incelemeye kalkarsak bir artısını veya eksisini göremeyiz, en azından ben göremedim. Oyun olduğumuz devirde güzel sayılabilecek grafikte bir oyun buraya çok fazla yorumum yok. Oyunun atmosferi banan göre cidden çok sağlam, yani oyunun içine girmem ve karakterle kendimi bağdaştırmam çok kolay oldu. Oyunun yeniden oynanabilirliği bana sorarsanız yok, hatta kimse sorsanız yok der. Oyunun hikayesi bana göre cidden düşünülmüş, en azından ben öyle olduğunu umut ediyorum, oynadığımız karakterlere daha çok bağlanmak için geçmişlerini kısa kısa öğretmeye çalıştılarsa da bu bana yetersiz, he karakterle bağ kurdum mu ben kurdum, ama orası ayrı şeyler. Çünkü ben ortalama bütün oyunlarda karakterle bağ kolay kurabilirim, hikaye olmasına bile gerek kalmadan ben karakteri yaşayabiliyorum, biraz saçma bir şey bu farkındayım. Objektif olarak bakarsak ama bize karakterle empati kurmak istedikleri çabayı takdir eder ama yeterince başaramadıklarını söylemek isterim. Oyunun müziklerine çok değinmek istemiyorum, beni çok etkiliyen bir durumu olmadı. Oyunun bana göre en büyük eksiklerinden biri karakter animasyonları. Sadece ben mi böyle düşünüyorum bilmiyorum amam karakterlerin animasyonları çok kıt çok fazla kıt, hani bana gerçekçi bir hava oluşturmadı. Oyunun bölüm tasarımları hakkında konuşmam gerekirse, bir kaç bölüm dışında oldukça iyiler ,ve dolular en azından. Bir iki bölüm öyle denk geldi ki, hani bize burayı oynatacaklarına sinematik bir şekilde gösterseler daha iyi dedim. Sanırım bu oyun hakkında ki fikirlerim çok olumsuz değil, ne de olsa co-op odaklı oyunlar çok nadir çıkıyor. Bu eleştirimiz biraz fazla kısa ve öz oldu.

Benim bu oyun hakkında ki puanlarım ise:

Grafik: 7/10

Hikaye: 7/10

Oynanış: 5/10 (oyunda cidden çok kıt bu konuda)

Bu saçma oyun bana göre 10/6 olarak oynanır.

Oyun Xbox one, Playstation 4 ve Bilgisayar platformlarında var.( Oyun game pass de var)

Ki zaten arkadaşınız ile co-op oynamak istediğiniz oyun sayısı az olduğu için bu oyunu oynamaktan başka çareniz yok.

Yorumlar